بانک کشاورزی

تاریخ: 18 دی 1392

مدیرامور مشتریان بانک کشاورزی :نیاز امروز بانک تقویت و بهبود ارتباط با مشتری است

ششمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) بانک کشاورزی ، با حضور امین مرادی مدیر امور مشتریان، مسعود آتشی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز،محمد حسین قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی در استان هرمزگان، برخی از روسا و معاونان ادارات مرکزی ، همچنین برخی از روسا و کارکنان شعب استان های هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و جنوب کرمان روز چهارشنبه هجدهم دی در بندرعباس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در این همایش پس از پخش و پیام ویدئویی دکتر طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ، امین مرادی طی سخنانی به برنامه های راهبردی این بانک اشاره کرد و گفت : برنامه راهبردی تحول بانک کشاورزی با اتکاء به دو مولفه اساسی شناخت استراتژی و آینده پژوهی تدوین شده است.
وی در این زمینه تصریح کرد ؛ شناخت استراتژی از طریق مصاحبه با تعداد زیادی از مدیران و همکاران بانکی و با همکاری مشاوران انجام و نقاط قوت و ضعف بانک شناسایی شد.
مرادی با بیان اینکه برنامه راهبردی تحول بانک کشاورزی بر اساس مطالعه آینده بخش کشاورزی و آینده این بانک تدوین شده است افزود: با تدوین این برنامه راهبردی و شناسائی اهداف عملیاتی و برنامه هایی که بایدگام به گام اجرا شود ، یکی از اهداف کلان بانک در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری در سه حوزه ارتباط با مشتری ، ازدحام شعب و شعف و خشنودی مشتریان تعیین شد .
مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی با اشاره به عوامل موثر در هر تغییر و تحول ، نقش سرمایه انسانی رابسیار مهم دانست و گفت: باید قبل از مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت ارتباط با کارکنان داشته باشیم .
وی با اشاره به اینکه در حوزه ارتباط با مشتری مقالات و تحقیقات زیادی انجام شده است ، بر ضرورت مطالعه و افزایش دانش همکاران در این زمینه تأکید کرد .
مدیرامور مشتریان بانک در ادامه به مقوله ارتباط با مشتری پرداخت و اهمیت ارتباطات ، شناخت مشتری، ویژگی های ارتباط با مشتری ، مزایای استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری ، مراحل مدیریت ارتباط با مشتری و .... را بر شمرد و CRM را روشی عنوان کرد که نگاه واحد و یکپارچه ای را نسبت به مشتری ایجاد می کند به گونه ای که مشتری در مرکز تمهیدات سازمان قرار می گیرد.
وی در خاتمه سخنانش با بیان اینکه نیاز امروز بانک کشاورزی تقویت و بهبود روش های ارتباط با مشتری است ابراز امیدواری کرد : با اجرای برنامه های تدوین شده بانکی چابک ، منطبق با شرایط محیط و پاسخگوی سریع به نیاز مشتریان داشته باشیم .
براساس این گزارش محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان درباره ارتباط با مشتری و نقاط تماس با مشتری سخنرانی کرد و ارائه مفاهیمی درباره مشتری مداری موضوع سخنرانی مسعود آتشی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز بود.
این گزارش می افزاید سخنرانی دکتر جعفری از اساتید دانشگاه درباره ارتباط با مشتری و فنون مذاکره شعف مشتری، برگزاری کارگاه های آموزشی و قدردانی از کارکنان برتر حوزه مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت های هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و جنوب کرمان از دیگر برنامه های این همایش بود .